40003, Ukraine
Sumy, Kharkivska st., p/o 12
Sumy, Kharkivska st., p/o 12
Commercial service
+38 (0542) 67-42-14
+38 (0542) 67-42-14
Request sent
Expect an answer!
07 травня 2019 року на очній оперативній нараді були підведені підсумки трудового суперництва за березень – місяць
Робота цехів оцінюється за такими критеріями: виконання КПЕ — ключових показників ефективності, дотримання правил охорони праці й виробничої безпеки, стан трудової дисципліни, участь у громадському житті та інші.
За результатами роботи в березні найкращих показників досягли:
Основні цехи:
1 місце – цех залізоокисних пігментів
2 місце – цех гранульованого суперфосфату
3 місце – цех нейтралізації
Допоміжні цехи:
1 місце – автотранспортний цех
2 місце – цех коагулянту
3 місце – ремонтно-будівельний цех
Згідно умов колективного договору, призери трудового суперництва нагороджуються не тільки перехідним кубком, а й додатковою премією.
Трудовий колектив – головна цінність нашого підприємства. Саме завдяки сумлінній праці хіміків нам вдається досягати виробничих результатів і триматися на лідируючих позиціях хімічної промисловості уже протягом 65 років. Є на підприємстві люди, які разом із історією нашого виробництва прописують історію свого життя. Так, з нагоди Дня хіміка звання «Заслужений ветеран праці» присвоюється працівникам, які протягом 20-25 років сумлінно працюють на благо ПАТ «Сумихімпром».
Управління
Наталія Миколаївна БОРИСЕНКО – начальник сектору бухгалтерії
Ніна Дмитрівна КАМІНСЬКА – оператор комп’ютерного набору І категорії
Тетяна Григорівна ЛИСЯНСЬКА – начальнику бюро відділу інформаційних технологій
Віктор Олексійович СОШЕНКО – художнику І категорії відділу капітального будівництва
Лариса Олександрівна ТЕТЬОРКІНА – провідний інженер відділу сертифікації та стандартизації
Олена Вікторівна ТИЩЕНКО – інженер з організації та нормування праці І категорії ВОПтаЗП
Сергій Анатолійович ТРИГУБЕНКО – заступник начальника ВСОК та МТ
СКЦ- 4
Катерина Петрівна РОМАНЮК – машиніст насосних установок
СКЦ-5
Геннадій Миколайович БОРЗЕНКО – заступник начальника цеху
Валентина Григорівна ЛИСЕНКО – апаратник
ЦЗП
Олексій Миколайович ПАВЛЕНКО – електромонтер
ОЦДТ
Анатолій Вікторович КЛИМЕНКО – паяльщик по вініпласту
Вікторія Дмитрівна КЛОЧКО –
апаратник
Євген Вікторович КОСОЛАП –
електромонтер
ЦКСК
Лідія Іванівна ТАРАСЕНКО –
апаратник
ЦГС
Віктор Іванович КИБЕНКО –
апаратник
Іван Іванович ТРОЦЕНКО – майстер
ЦФК
Валентина Михайлівна ГАЛІМОН – табельник
ЦСМД
Наталія Андріївна БУГАЙ –
апаратник
Віктор Антонійович РОЗМАН – токар
Цех нейтралізації
Євдокія Михайлівна ДЯЧЕНКО – апаратник
Цех «Коагулянт»
Василь Єгорович ЗАБОЛОТНИЙ – апаратник
Котельний цех
Ольга Миколаївна ТАРАН – оператор котельні
Вікторія Анатоліївна ТАРАНЕНКО – оператор котельні
Електроцех
Олександр Миколайович МАТРОС – електромонтер
Цех водопостачання
Олександр Іванович ГОНЧАРОВ – машиніст
Людмила Михайлівна ЯЩЕНКО – апаратник
РМЦ
Тетяна Олександрівна ПАВЛУЩЕНКО – прийомоздавальник
ЦЦКВПтаА
Микола Олксандрович ТОВКАЧ – слюсар
Дмитро Андрійович ЯЦЕНКО –
слюсар
ЦВТК
Валентина Іванівна НАУМОВА –
лаборант
Наталія Василівна ПОЗДНЯКОВА – контролер
Ольга Борисівна ШЕРСТЮК –
лаборант
АТЦ
Михайло Петрович БАСАНЕЦЬ – водій
Микола Олексійович КРИВОРУЧКО – водій
ЗЦ
Людмила Павлівна МАКСИМЕНКО – прийомоздавальник
КГХ
Ілля Васильович ЄРОШЕНКО –
заступник завідувача виробництва
ВГПРЗ
Сергій Вікторович АНДРУХОВ – боєць (газорятівник)
Метрологічна лабораторія
Наталія Петрівна ЄФРЕМОВА – планіметрист
МСЧ
Наталія Сергіївна МАЛІЧЕНКО – сестра медична
Внутрішній аудит – найефективніша складова Системи Менеджменту Якості. На думку фахівців, якщо коригувальні та запобіжні дії внутрішнього аудиту налагоджені і функціонують відповідно до вимог ІSО 9001-2015, то і всі інші процеси СМЯ будуть не тільки працювати, але й вдосконалюватися з кожним роком.
У першому кварталі 2019 року внутрішні аудити відбулися в 9 підрозділах нашого підприємства: відділ реалізації (ВР), відділ економічного планування та аналізу господарчої діяльності (ВЕП та АГД), фінансовий відділ (ФВ), юридичний відділ (ЮВ), виробничо-технічний відділ (ВТВ), централізований відділ технічного контролю (ЦВТК), об’єднаний цех двоокису титану (ОЦДТ), цех по виробництву складних мінеральних добрив (ЦСМД), цех концентрації сірчаної кислоти (ЦКСК).
До основних зауважень, які були виявлені аудиторами, можна віднести такі: персонал не ознайомлений із цілями у сфері якості на 2019 рік, ризиками на 2019 рік та стандартами підприємства (виявлені в ВР, ФВ, ВТВ, ЦВТК, ЮВ). На документах, що затверджуються керівництвом, відсутні дати затвердження (виявлені в ВР, ФВ, ВТВ, ЦВТК, ЮВ).
Щодо невідповідностей, то була виявлена одна у відділі реалізації, де посадова інструкція не пройшла обов’язкову перевірку на актуальність. Усунення зауважень та невідповідностей обов’язково буде перевірятися під час наступного аудиту.
На очній оперативній нараді начальник ВЕП та АГД Людмила ДАВИДОВА ознайомила з основними показниками виробництва за перший квартал 2019 року
Коефіцієнт завантаження всіх виробничих потужностей підприємства за перші три місяці роботи склав 48,8%. Фактично за перший квартал поточного року нам вдалося виготовити 9,5 тис. тонн – двоокису титану, 43 тис. тонн – мінеральних добрив, 73 тис. тонни – сірчаної кислоти, 14 тис. тонн – сульфату заліза.
У порівнянні з 1 кварталом 2018 року підприємство зменшило вироблення продукції по цехах, що виробляють напівфабрикати (ЦФК і Коагулянт) і двоокису титану. По інших позиціях обсяги виробництва продукції перевищили показники минулого року, в тому числі по мінеральних добривах на (+ 4%). Однак, труднощі, які виникли зі збутом міндобрив у 1 кварталі, призвели до збільшення не відвантажених залишків добрив на складах.
Обсяг виробництва товарної продукції за І квартал в діючих цінах склав – 531 млн. грн., що на 26 млн. грн. менше, аніж в аналогічному періоді минулого року. Падіння обсягів виробництва відбулося через зниження обсягів в натуральному вираженні, збільшення вартості переробки сировини. Але якщо в цілому охарактеризувати витратну частину бюджету підприємства, то витрати в І кварталі 2019 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилися на 59 млн. грн. Загалом на даний момент виробнича діяльность підприємства демонструє позитивний результат.
Фонд оплати праці за 3 місяці 2019 року збільшився на 18 млн.грн. і склав 110 млн. грн. без нарахувань. У порівняні з аналогічним періодом 2018 року це на 19,9% більше. Збільшення фонду оплати праці пояснюється зростанням чисельності персоналу та підвищенням рівня заробітної плати, яке відбувалося протягом усього 2018 р. Фонд основної заробітної плати збільшився на 12 млн.грн. або на 121,5%, додаткової – на 18,3% або на 6 млн.грн., при цьому сума заохочувальних та компенсаційних виплат зменшилася на 2, 6 тис.грн. або 0,4%.
За звітний період заробітна плата працівникам підприємства виплачувалась регулярно два рази на місяць у строки, встановлені чинним законодавством.
На пільги і гарантії за 3 місяці 2019 року витрачено 2,2 млн.грн. При цьому всі соціальні зобов’язання колективного договору виконані в повному обсязі (168 тис. грн. – оплата пільгових відпусток по вагітності, 109 тис. грн. – надання матеріальної допомоги на поховання; 511 тис. грн. – виплати працівникам на оздоровлення).